Якщо Ваші речі застраховані за програмою «ЗАХИСТ ОСОБИСТИХ РЕЧЕЙ», то при настанні страхового випадку Ви маєте повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку, та надалі слідувати інструкціям страхової компанії.
У разі, якщо Ваша річ не буде знайдена протягом 10 (десяти) днів з моменту повідомлення про її втрату, для отримання страхової виплати відповідно до Договору страхування, підготуйте та надішліть нам необхідні документи поштою за цією адресою: 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8.
Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:
- Письмову заяву на виплату страхового відшкодування;
- Оригінал договору страхування;
- Документ, що підтверджує факт придбання "Захисту особистих речей";
- Документ, що підтверджує факт настання і причини страхового випадку.
- Документ, що підтверджує розмір понесенних витрат, пов'язанних з втратою документів, ключів.
Залежно від характеру події і обставин, перелік документів може змінюватися. Конкретний перелік ви можете отримати зателефонувавши до СК "Довіра та Гарантія" за телефоном 0 800 300 992;