Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
Зворотній зв'язок
Є питання? Заповніть форму

Програма "Захист електротранспорту" Brain

Якщо Ваша транспортний засіб застрахований за програмою «Захист електротранспорту», то при:

А) настанні страхового випадку за ризиком «Протиправні дії третіх осіб» Вам необхідно негайно повідомити про настання події, що сталася в результаті протиправних дій третіх осіб - до правоохоронних органів та забезпечити доступ представників відповідних служб, на місце настання подій для складання акта за фактом настання відповідної події, що має ознаки Страхового випадку.

Б) настанні страхового випадку за ризиком «Механічні пошкодження» - звернутися до сервсіного центру Brain Service, для отримання акту з визначенням пошкоджень, та вартості ремонту.

Після чого, Ви маєте повідомити про випадок в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. При страховому випадку за ризиком «Протиправні дії третіх осіб», підготовлені документи надішліть нам поштою за цією адресою 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8, або у випадку механічного пошкодження, передайте їх разом з пошкодженою технікою в магазин мережі Брейн де ви придбали застраховане майно.

 

Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

- Письмову Заяву про настання Страхової події. До складу Заяви про настання Страхової події Страхувальника повинен входити перелік втраченого, знищеного або пошкодженого Застрахованого майна, складений Страхувальником;

- Копію договору страхування;

- Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів МВС України тощо;

- Копію товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;

- Копію гарантійного талону на Застраховане майно, що дозволяє визначити дату виробництва Застрахованого майна;

- Копію документа, що посвідчує особу одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

- Копію довідки, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

- У випадку протиправних дій третіх осіб – копію повідомлення про початок кримінального провадження у відповідності до статей 111 та 112 Кримінального процесуального кодексу України або витяг з кримінального провадження. В даному документі повинен бути зазначений серійний номер викраденого Застрахованого майна. У випадку, якщо ці дані будуть відсутні у вищезазначених документах, додатково Страхувальник надає Страховику копію протоколу опитування або довідку від слідчого, у якій зазначено ці дані;

- У випадку механічного пошкодження – оригінал висновку авторизованого сервісного центру, що рекомендований виробником Застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно або сервісного центру мережі магазинів Брейн. Висновок має містити опис пошкодження Застрахованого майна, та ймовірну причину настання пошкодження Застрахованого майна;

- Копію рахунку за проведення робіт щодо усунення виявленого пошкодження Застрахованого майна, або акт сервісного центру, про визнання Застрахованого майна непридатним для відновлення (у випадку повного знищення).

 

- Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain