Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
Зворотній зв'язок
Є питання? Заповніть форму

Захист від шахрайства для власників банківських карт

Якщо Ви застраховані за програмою «Захист від шахрайства», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким доступним способом протягом 3 робочих днів з моменту, коли про нього стало відомо.

- Заява про настання страхового випадку


Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок: 

- заява про настання страхового випадку;

- копія паспорту;

- копія ІНН;

- копія Договору страхування;

- письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як стало відомо про страховий випадок;

- завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / Завірена копія Документа про визнання потерпілим / Завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / Завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

- виданий Банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Застрахованої Карти, із зазначенням дати і часу блокування;

- копії виписок по Застрахованому банківському рахунку;

- виданий банком або іншою кредитною організацією документ із зазначенням дати, суми знятих коштів у готівковій формі з використанням Застрахованої Карти і часу зняття;

- інше.