-
    Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
    Зворотній зв'язок
    Є питання? Заповніть форму

    Захист від шахрайства для власників банківських карт

    Якщо Ви застраховані за програмою «Захист від шахрайства», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким доступним способом протягом 3 робочих днів з моменту, коли про нього стало відомо.

    - Заява про настання страхового випадку


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок: 

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як стало відомо про страховий випадок;

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / Завірена копія Документа про визнання потерпілим / Завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / Завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

    - виданий Банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Застрахованої Карти, із зазначенням дати і часу блокування;

    - копії виписок по Застрахованому банківському рахунку;

    - виданий банком або іншою кредитною організацією документ із зазначенням дати, суми знятих коштів у готівковій формі з використанням Застрахованої Карти і часу зняття;

    - інше.