Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
Зворотній зв'язок
Є питання? Заповніть форму

Програма "Не теряй!" Universal Bank

Якщо Ваші речі застраховані за програмою «Не Теряй!», то при настанні страхового випадку Ви маєте повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку, та надалі слідувати інструкціям страхової компанії.

 

У разі, якщо Ваша річ не буде знайдена протягом 10 (десятьох) днів з моменту повідомлення про її втрату, для отримання страхової виплати відповідно до Договору страхування, підготуйте та надішліть нам необхідні документи поштою за цією адресою 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8.

 

Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

- Письмова заява Страхувальника на виплату страхового відшкодування;

- Оригінал договору страхування;

- Копію документу, який підтверджує факт сплати Страхового платежу за Договором;

- Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку, та осіб винних в заподіянні збитку. Залежно від характеру події і обставин такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи чи організації, наприклад, довідки органів слідчих органів МВС, ДСНС та ін. Конкретний перелік документів по цьому пункту визначає Страховик на свій розсуд залежно від характеру події і обставин.

- Документи, що підтверджують розмір понесених витрат пов’язаних з Втратою документів, ключів.

 

Заява про настання події, що має ознаки Страхового випадку