Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
Зворотній зв'язок
Є питання? Заповніть форму

Програма "Мобільний захист" / "Технозахист" Brain

Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Мобільний захист» або Технозахист», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. Після цього, надішліть нам документи поштою за цією адресою, або передайте їх разом з пошкодженим пристроєм в Brain Service.

 

Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію: 

- Копію паспорту;
- Копію ідентифікаційного коду;
- Копію Договору страхування;
- Копію чеку про оплату за Договір страхування; Копію Товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;
- Копію гарантійного талону на Застраховане майно;
- Копію документів, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів пожежної охорони, метеорологічної служби, слідчих органів МВС, МНС, тощо.
- Копію Висновку авторизованого сервісного центру, що рекомендований виробником Застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно. Висновок має містити опис пошкодження Застрахованого майна, та ймовірну причинунастання пошкодження Застрахованого майна.

 

- Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain