-
    Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
    Зворотній зв'язок
    Є питання? Заповніть форму

    Програма "Мобільний захист" / "Технозахист" Brain

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Мобільний захист» або Технозахист», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. Після цього, надішліть нам документи поштою за цією адресою, або передайте їх разом з пошкодженим пристроєм в Brain Service.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію: 

    - Копію паспорту;
    - Копію ідентифікаційного коду;
    - Копію Договору страхування;
    - Копію чеку про оплату за Договір страхування; Копію Товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;
    - Копію гарантійного талону на Застраховане майно;
    - Копію документів, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів пожежної охорони, метеорологічної служби, слідчих органів МВС, МНС, тощо.
    - Копію Висновку авторизованого сервісного центру, що рекомендований виробником Застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно. Висновок має містити опис пошкодження Застрахованого майна, та ймовірну причинунастання пошкодження Застрахованого майна.

     

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain