Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
Зворотній зв'язок
Є питання? Заповніть форму

Програма "Миттєва гарантія" Brain

Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Миттєва гарантія», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. Після цього, надішліть нам документи поштою за цією адресою 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8, або передайте їх разом з пошкодженою технікою в магазин мережі Брейн де ви придбали застраховане майно.

 

Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

- Письмову Заяву про настання події, що має ознаки Страхового випадку. До складу Заяви про настання події, що має ознаки Страхового випадку, Страхувальника повинен входити перелік знищеного, пошкодженого майна, складений Страхувальником, Вигодонабувачем;

-  Копія Договору страхування;

-  Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів пожежної охорони, метеорологічної служби, слідчих органів МВС, ДСНС України тощо;

- Копію товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;

- Копію гарантійного талону на Застраховане майно;

- Копія документа, що ідентифікує Страхувальника (паспорт, ідентифікаційний код);

- Заключення чи АКТ сервісного центру мережі магазинів Брейн.

 

- Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain