-
    Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
    Зворотній зв'язок
    Є питання? Заповніть форму

    Програма "Додаткова гарантія" Brain

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Додаткова гарантія», то при настанні страхового випадку Ви маєте повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. Підготовлені документи надішліть нам поштою за цією адресою 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8, або передайте їх разом з пошкодженою технікою в магазин мережі Брейн де ви придбали застраховане майно.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - Письмова Заява про настання Страхової події. До складу Заяви про настання Страхової події Страхувальника повинен входити перелік знищеного, пошкодженого майна, складений Страхувальником, Вигодонабувачем;

    - Копія договору страхування;

    - Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів пожежної охорони, метеорологічної служби, слідчих органів МВС, ДСНС України тощо,

    - Копію товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;

    - Копію гарантійного талону на Застраховане майно;

    - Копію документа, що посвідчує особу одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

    - Висновок авторизованого сервісного центру мережі магазинів Брейн або сервісного центру  що рекомендований виробником застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно. Висновок має містити опис пошкодження Застрахованого майна, та ймовірну причину настання пошкодження Застрахованого майна;

    - Рахунок за проведення робіт щодо усунення виявленого пошкодження Застрахованого майна, або сервісного центру мережі магазинів Брейн чи авторизованого сервісного центру, що рекомендований виробником Застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно, про визнання Застрахованого майна непридатним для відновлення (у випадку повного знищення Застрахованого майна) щодо страхового випадку.

     

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain