Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
Зворотній зв'язок
Є питання? Заповніть форму

Страховий випадок

При настанні страхового випадку необхідно сповістити про це Страхову компанію будь-яким зручним способом (строки повідомлення залежать від програми):

- зателефонуйте до довідково-інформаційного центру  0 800 300 992 (дзвінки на території України безкоштовні);

- або  надішліть лист: 04071 Україна, м.Київ, вул. Спаська 5, оф. 10,  ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія»;

- або надішліть електронного листа: help@digins.ua.

 Після цього для отримання страхової виплати необхідно надати до ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» письмову заяву про настання страхового випадку та комплект документів в залежності від виду страхового випадку.


Необхідні документи за програмами:

  • Програма "Перша допомога"

    Якщо Ви застраховані за програмою «Перша допомога», то при настанні страхового випадку необхідно сповістити про нього ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» у будь-який зручний спосіб, але не пізніше, ніж протягом 30 днів з моменту, коли Страхувальнику чи Вигодонабувачу стало відомо про настання страхового випадку.

    Умови за програмою страхування "Перша допомога"

    Заява про настання страхового випадку


    Документи, які необхідно надати в разі тілесних ушкоджень в результаті нещасного випадку: 

    - копія договору страхування;

    - заява про настання страхової події встановленого зразка;

    - довідка з травмпункту чи виписка (виписний епікриз) із історії хвороби, видані тією медичною установою, до якої було доставлено Застраховане  особу для надання  першої медичної допомоги, з указанням дати звернення, встановленого діагнозу, наданої допомоги;

    - виписка із амбулаторної карти із зазначенням дати першого звернення, поставленого діагнозу та проведеного лікування;

    - рентгенограми (при переломах будь-якої локалізації).

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі втрати працездатності (інвалідність 1 або 2 групи):

    - копія договору страхування;

    - заява про настання страхової події встановленого зразка;

    - висновок/довідка МСЕ (медико-соціальна експертиза) про привласнення Застрахованій особі вперше 1-ої (першої) або 2-ої (другої) групи інвалідності або їх нотаріально завірені копії;

    - документ, який встановлює причину інвалідності (який встановлює точну назву захворювання або, який підтверджує, що інвалідність є наслідком нещасного випадку), якщо в якості причини інвалідності у висновку МСЕК вказано «Загальне захворювання», або застосоване інше формулювання причини інвалідності, яке не дозволяє належним чином встановити причину інвалідності та/або той факт, що настання інвалідності є прямим наслідком нещасного випадку;

    - виписка з амбулаторної карти із зазначенням дати першого звернення, встановленого діагнозу та проведеного лікування;

    - рентгенограми (при переломах будь-якої локалізації);

    - оригінал документу (Довідка, Постанова, Протокол) відповідного органу МВС, МНС, Прокуратури, оформлений по факту нещасного випадку, або іншого документу, засвідченого органом, який видав оригінал документу.

      

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі смерті Застрахованої особи:

    - копія договору страхування;

    - заява про настання страхової події встановленого зразка;

    - нотаріально завірена копія свідоцтва про смерть Застрахованої особи, виданої відділом ЗАГС або іншим уповноваженим на те державним органом.

    - офіційний медичний висновок про смерть (або посмертний епікриз), що видається медичною установою, де була зареєстрована смерть;

    - оригінал (нотаріально завірена копія) довідки про смерть, що видається ЗАГС, якщо в довідці вказана причина смерті;

    - копія завершальної частини акту судово-медичної експертизи з результатами судово-хімічних експертиз і інших досліджень, завірена друком органів МВС або прокуратури; 

    - інші документи, видані уповноваженими державними органами (МВС, МНС, Прокуратура) і встановлюючи причини і обставини смерті Застрахованої особи.

  • Програма "Зростай великим!"

     

    Якщо Ви застраховані за програмою «Зростай великим!», то при настанні страхового випадку необхідно сповістити про нього ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» у будь-який зручний спосіб, але не пізніше, ніж протягом 60 днів з моменту, Вам стало про нього  відомо.

    - Умови за програмою страхування "Зростай великим!"

    - Заява про настання страхового випадку 

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі інвалідності Застрахованої особи:

    - копія Договору страхування;

    - заява про настання страхової події встановленого зразка;

    - оригінал або копію висновку МСЕК про присвоєння Застрахованій особі вперше категорії «Дитина-інвалід»;

    - оригінал або копію документу, який підтверджує, що причиною інвалідності став Нещасний випадок, якщо це не відображено в медичній книжці і в якості причини інвалідності у висновку МСЕК зазначено «загальне захворювання», або застосоване інше формулювання причини інвалідності, яка не дозволяє належним чином встановити, що настання інвалідності стало прямим наслідком Нещасного випадку.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі тілесних ушкоджень в результаті нещасного випадку та / або хірургічних операцій Застрахованої особи, що стали прямим наслідком нещасного випадку:

    - копія Договору страхування;

    - заява про настання страхової події встановленого зразка;

    - виписаний епікриз / епікризи з медичних установ, в яких Застрахована особа отримувала медичну допомогу у зв’язку з Тілесними ушкодженнями, або в яких проводилася Хірургічна операція, з обов’язковим зазначенням дати Нещасного випадку, що послужив причиною настання Страхової події;

    - документ, що дозволяє належним чином встановити причину Тілесних ушкоджень або проведення Хірургічної операції і той факт, що настання Тілесних ушкоджень або необхідність проведення Хірургічної операції з’явилися прямим наслідком Нещасного випадку, що стався протягом Терміну страхування, встановленого по відношенню до Застрахованої особи, з обов’язковим зазначенням дати Нещасного випадку, що послужив причиною настання Страхової події.

  • Програма "Моя улюблена квартира"

    Якщо Ваша квартира застрахована за програмою «Моя улюблена квартира», то при настанні страхового випадку необхідно сповістити про нього ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» у будь–який зручний для Вас спосіб протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

     Умови страхування за програмою "Моя улюблена квартира"

     Заява про настання страхового випадку


    Документи, що необхідно надати при поданні заяви щодо страхового випадку:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ, що підтверджує право власності;

    - копія поверхового плану БТІ чи інших документів із указанням конкретних приміщень квартири;

    - оригінал документів компетентних органів (Акт організації, що здійснює обслуговування житлового фонду) з указанням дати події, що сталася й про яку заявлено, причини, а також переліку втраченого майна чи елементів внутрішнього оздоблення, якщо вони постраждали в результаті заявленого випадку


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі  пожежі /вибуху:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ про порушення/відмову в порушенні кримінальної справи;

    - акти правоохоронних органів;

    - висновки пожежно-технічної експертизи;

    - висновки аварійної служби газових мереж;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування з вказівкою ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі  пошкодження водою та / або іншою рідиною:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб;

    - перелік пошкоджених (знищених) елементів Застрахованого майна із зазначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання події та розмір заподіяної шкоди.


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі   протиправних дій третіх осіб (крадіжка, грабіж, хуліганство, підпал, вибух, інше) 

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ про порушення / відмову в порушенні кримінальної справи;

    - протокол допиту потерпілого;

    - перелік викрадених, пошкоджених та знищених об’єктів страхування із зазначенням ступеня їх пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в  разі стихійних лих 

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки територіальних підрозділів метеослужби;

    - акти, висновки державних комісій, компетентних органів, підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) елементів об’єктів страхування з визначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі падіння літальних апаратів:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки державних служб;

    - акти, висновки служб, що забезпечують безпеку польотів повітряних суден;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб та аварійно-рятувальних служб, підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування із зазначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

  • Програма "Моя улюблена дача"

    Якщо Ваш будинок застрахований за програмою «Моя улюблена дача», то при настанні страхового випадку необхідно сповістити про нього ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» у будь–який зручний для Вас спосіб протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

     - Умови страхування за програмою "Моя улюблена дача"

     - Заява про настання страхового випадку


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі  пожежі /вибуху:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ про порушення/відмову в порушенні кримінальної справи;

    - акти правоохоронних органів;

    - висновки пожежно-технічної експертизи;

    - висновки аварійної служби газових мереж;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування з вказівкою ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі  пошкодження водою та / або іншою рідиною:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб;

    - перелік пошкоджених (знищених) елементів Застрахованого майна із зазначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання події та розмір заподіяної шкоди.


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі   протиправних дій третіх осіб(крадіжка, грабіж, хуліганство, підпал, вибух, інше) 

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ про порушення / відмову в порушенні кримінальної справи;

    - протокол допиту потерпілого;

    - перелік викрадених, пошкоджених та знищених об’єктів страхування із зазначенням ступеня їх пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в  разі стихійних лих 

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки територіальних підрозділів метеослужби;

    - акти, висновки державних комісій, компетентних органів, підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) елементів об’єктів страхування з визначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі падіння літальних апаратів:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки державних служб;

    - акти, висновки служб, що забезпечують безпеку польотів повітряних суден;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб та аварійно-рятувальних служб, підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування із зазначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі механічних пошкоджень:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки державних служб, що забезпечують безпеку польотів повітряних суден;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб;

    - акти, висновки аварійно-рятувальних служб;

    - акти, висновки підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування із зазначенням ступеня пошкодження;

    - довідка з органів ДАІ у разі наїзду транспортного засобу;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події і розмір заподіяної шкоди.

  • Програма "Технозахист" / "Мобільний захист"

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Технозахист» або «Мобільний захист», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Largo

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Кібернетики

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма ТехноСток

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію: 

    - заява про настання страхового випадку встановленого зразка;

    - копія паспорту або іншого документа, що посвідчує особу одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

    копія ідентифікаційного коду;

    - копія Договору страхування;

    - копія чеку про оплату за Договір страхування; Копія Товарного, касового чеку, договіру купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;

    - копія гарантійного талону на Застраховане майно;

    - копія документів, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів пожежної охорони, метеорологічної  служби, слідчих органів МВС, МНС, тощо;

    - копія Висновку авторизованого сервісного центру, що рекомендований виробником Застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно. Висновок має містити опис пошкодження Застрахованого майна, та ймовірну причину настання пошкодження Застрахованого майна.

  • Страхування життя, здоров'я та працездатності позичальників кредитів

    При настанні страхової події необхідно повідомити страхову компанію будь-яким доступним способом в розумні терміни, але не пізніше, ніж протягом 30 (тридцяти) днів з моменту, коли стало відомо про настання страхової події.

    - Опитувальний аркуш

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі смерті застрахованої особи з причини нещасного випадку або хвороби: 

    - опитувальний лист для з'ясування обставин настання страхової події встановленого зразка та заява;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ідентифікаційного коду заявника;

    - копії документів, які необхідні для підтвердження факту настання страхового випадку, а саме:  1) Свідоцтво про смерть; 2) Довідка про причину смерті; 3) Виписку з амбулаторної картки за місцем проживання за останні 5 років із зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їх постановки, запропонованого і проведеного лікування, дат госпіталізацій і їх причин, встановлених груп інвалідності або направлення на МСЕ. 


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі присвоєння застрахованій особі вперше 1-й (першої) / 2-й (другої) групи інвалідності  в результаті нещасного випадку»: 

    - опитувальний лист для з'ясування обставин настання страхової події встановленого зразка та заява;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ідентифікаційного коду заявника;

    - копії документів, які необхідні для підтвердження факту настання страхового випадку, а саме: 1) висновок МСЕ про присвоєння Застрахованій особі 1-й (першої) або 2-й (другої) групи інвалідності; 2) документ, що підтверджує, що причиною інвалідності став нещасний випадок, якщо це не відображено в медичній книжці і в якості причини інвалідності у висновку МСЕ зазначено «загальне захворювання», або застосовано інше формулювання причини інвалідності, що не дозволяє належним чином встановити, що настання інвалідності стало прямим наслідком нещасного випадку; 3) виписку з амбулаторної картки за місцем проживання за останні 5 (п'ять) років з зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їх постановки, запропонованого і проведеного лікування, дат госпіталізацій і їх причин, встановлених груп інвалідності або направлення на МСЕ.



  • Страхування від недобровільної втрати роботи позичальників кредитів

    Якщо Ви застраховані за програмою страхування фінансових ризиків, пов'язаних з недобровільною втратою роботи позичальником за кредитним договором, то при настанні страхової події Вам необхідно повідомити в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

    - Опитувальний аркуш

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - заява про здійснення страхової виплати;

    - копія договору страхування;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ІПН;

    - копія трудової книжки, завірена нотаріусом або печаткою роботодавця за останнім місцем роботи (всі сторінки), що підтверджує дату і причину звільнення;

    - копія розірваного Трудового договору з усіма додатковими угодами, з останнього місця роботи (у разі, якщо Трудова угода не укладалася в письмовому вигляді, цей факт відзначається в заяві про здійснення страхової виплати);

    - оригінал довідки про доходи не менш ніж за 3 (три) останні місяці перед розірванням Трудового договору, не включаючи місяць розірвання;

    - оригінал довідки, виданої органом Державної служби зайнятості, який підтверджує відсутність Зайнятості Страхувальника за період часу, вказаний в заяві про здійснення Страхової виплати.

  • Страхування життя, здоров'я та працездатності власників банківських карт

    При настанні страхової події необхідно повідомити страхову компанію будь-яким доступним способом в розумні терміни, але не пізніше, ніж протягом 30 (тридцяти) днів з моменту, коли стало відомо про настання страхової події.

    - Опитувальний аркуш 

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі смерті застрахованої особи з причини нещасного випадку або хвороби: 

    - опитувальний лист для з'ясування обставин настання страхової події встановленого зразка та заява;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ідентифікаційного коду заявника;

    - копії документів, які необхідні для підтвердження факту настання страхового випадку, а саме:  1) Свідоцтво про смерть; 2) Довідка про причину смерті; 3) Виписку з амбулаторної картки за місцем проживання за останні 5 років із зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їх постановки, запропонованого і проведеного лікування, дат госпіталізацій і їх причин, встановлених груп інвалідності або направлення на МСЕ. 

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі присвоєння застрахованій особі вперше 1-й  / 2-й  групи інвалідності  в результаті нещасного випадку: 

    - опитувальний лист для з'ясування обставин настання страхової події встановленого зразка та заява;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ідентифікаційного коду заявника;

    - копії документів, які необхідні для підтвердження факту настання страхового випадку, а саме: 1) висновок МСЕ про присвоєння Застрахованій особі 1-й (першої) або 2-й (другої) групи інвалідності; 2) документ, що підтверджує, що причиною інвалідності став нещасний випадок, якщо це не відображено в медичній книжці і в якості причини інвалідності у висновку МСЕ зазначено «загальне захворювання», або застосовано інше формулювання причини інвалідності, що не дозволяє належним чином встановити, що настання інвалідності стало прямим наслідком нещасного випадку; 3) виписку з амбулаторної картки за місцем проживання за останні 5 (п'ять) років з зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їх постановки, запропонованого і проведеного лікування, дат госпіталізацій і їх причин, встановлених груп інвалідності або направлення на МСЕ.

     

  • Страхування від недобровільної втрати роботи власників банківських карт

    Якщо Ви застраховані за програмою страхування фінансових ризиків, пов'язаних з недобровільною втратою роботи позичальником за кредитним договором, то при настанні страхової події Вам необхідно повідомити в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

    - Заява про настання страхового випадку

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - заява про здійснення страхової виплати;

    - копія договору страхування;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ІПН;

    - копія трудової книжки, завірена нотаріусом або печаткою роботодавця за останнім місцем роботи (всі сторінки), що підтверджує дату і причину звільнення;

    - копія розірваного Трудового договору з усіма додатковими угодами, з останнього місця роботи (у разі, якщо Трудова угода не укладалася в письмовому вигляді, цей факт відзначається в заяві про здійснення страхової виплати);

    - оригінал довідки про доходи не менш ніж за 3 (три) останні місяці перед розірванням Трудового договору, не включаючи місяць розірвання;

    - оригінал довідки, виданої органом Державної служби зайнятості, який підтверджує відсутність Зайнятості Страхувальника за період часу, вказаний в заяві про здійснення Страхової виплати.

  • Страхування особистих речей для власників банківських карт

    Якщо Ви застраховані за програмою «Страхування особистих речей», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким доступним способом протягом 3 робочих днів з моменту, коли про нього стало відомо.

    - Заява про настання страхового випадку 


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок за ризиком  «Відновлення документів»:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як йому стало відомо про Страхову подію;

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / Завірена копія Документа про визнання потерпілим / Завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / Завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

    - виданий банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Картки із зазначенням дати і часу блокування;

    - копії відновлених Офіційних документів, втрата яких є Страховою подією;

    - чеки, квитанції та інші документи, які прямо підтверджують витрати на відновлення Офіційних документів;

    - інші документи.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок за ризиком  «Відновлення ключів»:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як йому стало відомо про Страхову подію;

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / Завірена копія Документа про визнання потерпілим / Завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / Завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

    - виданий банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Картки із зазначенням дати і часу блокування;

    - чеки, квитанції та інші документи,  які прямо підтверджують витрати на виготовлення дублікатів ключів, заміну замків, оплату послуг фахівців з виготовлення дублікатів ключів і заміні замків;

    - інші документи.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок за ризиком  «Захист покупок»:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як йому стало відомо про Страхову подію (у разі розкрадання Застрахованих товарів);

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / завірена копія Документа про визнання потерпілим / завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи (у випадку розкрадання Застрахованих товарів); відповідні копії документів мають бути завірені уповноваженим органом, що видав відповідний документ;

    - підтвердження оплати Застрахованих товарів з використанням Картки (наприклад, сліп, авторизаційний чек, касовий чек), де повинна бути вказана вартість кожного Застрахованого товару і дата покупки;

    - чек, квитанція або товарний чек, в якому зазначено точне найменування кожного Застрахованого товару;

    - чек, квитанція або товарний чек, що підтверджують придбання нових товарів, аналогічних Застрахованим товарам;

    - документи, що підтверджують вартість проведеного ремонту або офіційний висновок продавця або виробника Застрахованих товарів щодо сутності пошкодження, яке засвідчує неможливість відновлення і ремонту Застрахованих товарів (у разі їх пошкодження);

    - інші документи.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок за ризиком  «Заміна мобільного телефону»:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як йому стало відомо про Страхову подію (у разі викрадення мобільного телефону);

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / завірена копія Документа про визнання потерпілим / завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

    - виданий банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Картки із зазначенням дати і часу блокування;

    - чеки і квитанції, що підтверджують витрати на придбання нового мобільного телефону;

    - інші документи.

  • Захист від шахрайства для власників банківських карт

    Якщо Ви застраховані за програмою «Захист від шахрайства», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким доступним способом протягом 3 робочих днів з моменту, коли про нього стало відомо.

    - Заява про настання страхового випадку


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок: 

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як стало відомо про страховий випадок;

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / Завірена копія Документа про визнання потерпілим / Завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / Завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

    - виданий Банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Застрахованої Карти, із зазначенням дати і часу блокування;

    - копії виписок по Застрахованому банківському рахунку;

    - виданий банком або іншою кредитною організацією документ із зазначенням дати, суми знятих коштів у готівковій формі з використанням Застрахованої Карти і часу зняття;

    - інше.

  • Страхування від нещасних випадків власників банківських платіжних карток

    Якщо Ви застраховані за програмою «Страхування від нещасних випадків  », то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким доступним способом  якомога швидше, коли про нього стало відомо.

    - Заява про настання страхового випадку 

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок у разі присвоєння Застрахованої особи вперше 1-ї  або 2-ї  групи інвалідності:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копію Договору страхування;

    - довідка МСЕ про встановлення Страхувальнику 1-й (першої) або 2-ї (другої) групи інвалідності вперше, або разом з довідкою МСЕ про встановлення інвалідності 1-ї (першої) або 2-ї (другої) групи повторно - довідку (довідки) МСЕ про встановлення Страхувальнику 3-й (третьої) групи інвалідності за весь період аж до встановлення інвалідності 1-ї (першої) або 2-ї (другої) групи повторно (згідно з визначенням Постійної втрати працездатності);

    - документ уповноваженого органу, що встановлює причину інвалідності (встановлює, що причиною інвалідності з'явився Нещасний випадок), зокрема, якщо в якості причини інвалідності у висновку МСЕ зазначено «загальне захворювання», або застосована інше формулювання причини інвалідності, що не дозволяє належним чином встановити причину інвалідності та / або той факт, що наступ інвалідності стало прямим наслідком Нещасного випадку (наприклад, наступні документи: зворотний талон або направлення на МСЕ або виписка з амбулаторної карти і т.д.);

    - документ, що підтверджує встановлення Страхувальнику 1-й (першої) або 2-ї (другої) групи інвалідності вперше, в тому числі такими документами можуть бути: довідка (довідки) МСЕ, акт (акти) МСЕ, напрямок (напрямки) на МСЕ, виписка з амбулаторної карти поліклініки, де Застрахована особа перебувала на обліку за місцем проживання

    - виписку з амбулаторної карти Страхувальника за місцем його (її) проживання за останні 5 років із зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їхньої постановки, запропонованого й проведеного лікування, дат госпіталізацій і їхніх причин, встановлених груп інвалідності (із зазначенням їх дат та причин ) або направлення на МСЕ (із зазначенням їх дат та причин);

    - рентгенограми (при переломах будь-якої локалізації);

    - інші документи.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок у випадку тілесних ушкоджень Застрахованої особи / хірургічної операції, що була проведена Застрахованій особі / госпіталізація Застрахованої особи в результаті нещасного випадку (необхідне підкреслити):

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - виписаний епікриз / епікризи з медичних установ, в яких Страхувальник отримував медичну допомогу у зв'язку з тілесними ушкодженнями, або проходила Хірургічна операція або Госпіталізація, з обов'язковим зазначенням дати Нещасного випадку, що послужив причиною настання Страхової події. У разі Госпіталізації виписаний епікриз із стаціонару повинен встановлювати точні дати початку і закінчення та кількість днів стаціонарного лікування;

    - документ, що дозволяє належним чином встановити причину тілесних ушкоджень або проведення Хірургічної операції і той факт, що наступ тілесних ушкоджень або необхідність проведення Хірургічної операції з'явилися прямим наслідком Нещасного випадку, що стався протягом Терміну страхування, встановленого у відношенні до Страхувальника, з обов'язковим зазначенням дати Нещасного випадку , що послужив причиною настання Страхової події;

    - виписку з амбулаторної карти Страхувальника за місцем його (її) проживання за останні 5 років із зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їхньої постановки, запропонованого й проведеного лікування, дат госпіталізацій і їхніх причин, встановлених груп інвалідності (із зазначенням їх дат та причин ) або направлення на МСЕ (із зазначенням їх дат та причин) або направлення на МСЕК (із зазначенням їх дат та причин);

    - рентгенограми (при переломах будь-якої локалізації);

    - інші документи.