Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
Зворотній зв'язок
Є питання? Заповніть форму

СТРАХОВИЙ ВИПАДОК

При настанні страхового випадку необхідно сповістити про це Страхову компанію будь-яким зручним способом (строки повідомлення залежать від програми):

- зателефонуйте до довідково-інформаційного центру  0 800 300 992 (дзвінки на території України безкоштовні);

- або  надішліть лист: 03150 Україна, м. Київ, вул. Антоновича, 122,  ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія»;

- або надішліть електронного листа: help@digins.ua.

 Після цього для отримання страхової виплати необхідно надати до ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» письмову заяву про настання страхового випадку та комплект документів в залежності від виду страхового випадку.


Необхідні документи за програмами:

  • Програма "Перша допомога"

    Порядок дій при страховому випадку по програмі "Перша допомога" (для договорів з 15.11.18)

    1)  Страхувальник, Застрахована особа або її спадкоємці та/або Вигодонабувач повинні повідомити Страховика про настання страхового випадку протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту, як йому стало відомо про його настання із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові Застрахованої особи, номеру Договору страхування, причин та обставин страхового випадку, його наслідків (якщо вони відомі).

     

    Повідомлення може бути зроблено у наступній формі: особисто у письмовій формі Страхувальником (Застрахованою особою) або його представником за адресою Страховика; повідомлення факсом з отриманням підтвердження передачі повідомлення на номер факсу Страховика; повідомлення електронною поштою з підтвердженням доставки електронного листа; надсилання листа з повідомленням або кур’єром на адресу офісу Страховика (датою повідомлення вважається дата відправлення листа, згідно поштового штемпеля).

     

    2)  Повідомити у письмовій формі та/або за допомогою факсимільного зв’язку Страховика протягом 72 (семидесяти двох) годин (за винятком вихідних та святкових днів) днів про погіршення стану здоров’я або смерть Застрахованої особи, якщо до цього було повідомлено тільки про втрату працездатності або травму.

     

    Для отримання страхової виплати, особа, яка має право на одержання страхової виплати (Застрахована особа, Вигодонабувач, спадкоємець Застрахованої особи/Вигодонабувача), повинна надати Страховику такі документи:

    - Список необхідних документів за програмою страхування "Перша допомога" (для договорів з 15.11.18)


    - Список необхідних документів за програмою страхування "Перша допомога" (для договорів до 14.11.18)

    Умови за програмою страхування "Перша допомога" (для договорів до 14.11.18) 

    Заява про настання страхового випадку (для договорів до 14.11.18)

  • Програма "Привіт, сусід!"

    При настанні події, що має ознаки Страхового випадку по  Страхування майна, Страхувальник та/або Вигодонабувач зобов'язані: 

     

    1) Прийняти розумні і доступні в обставинах, що склалися, заходи для зменшення можливих збитків.

    2) Протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту настання події, що має ознаки Страхового випадку по Страхуванню майна, письмово повідомити Страховика про те, що трапилося.

    3) Протягом 24 годин з моменту настання події, що має ознаки Страхового випадку,  повідомити про настання події, що сталася:

    - в результаті проникнення води, або інших рідин, аварії в системах водопостачання, опалення, каналізації або автоматичного пожежогасіння - у відповідну аварійну службу;

    - в результаті пожежі - у відповідну службу Державної служби з надзвичайних ситуацій України (далі – ДСНС);

    - в результаті протиправних дій третіх осіб - до органів МВС;

    - в результаті стихійних лих -, удару блискавки - у відповідну службу ДСНС;

    - в результаті вибуху – у аварійно-технічну службу, відповідну службу ДСНС;

    - в результаті падіння літальних апаратів, механічних пошкоджень – до правоохоронних органів, у відповідну службу ДСНС.

     

    Забезпечити доступ представників відповідних служб на місце настання подій для складання акту за фактом настання відповідної події, що має ознаки Страхового випадку. У разі отримання грошового відшкодування від винної у заподіянні шкоди особи сповістити про таке відшкодування та його розмір Страховика.

     

    Для отримання Страхового відшкодування при настанні Страхового випадку по Страхуванню майна Страхувальник або інша особа, яка звернулася на адресу Страховика з вимогою виплати Страхового відшкодування, зобов'язаний надати адресу Страховика наступні документи:

    Список необхідних документів за програмою страхування "Привіт, сусід!"

  • Програма "Моя улюблена квартира"

    Якщо Ваша квартира застрахована за програмою «Моя улюблена квартира», то при настанні страхового випадку необхідно сповістити про нього ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» у будь–який зручний для Вас спосіб протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

     Умови страхування за програмою "Моя улюблена квартира"

     Заява про настання страхового випадку


    Документи, що необхідно надати при поданні заяви щодо страхового випадку:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ, що підтверджує право власності;

    - копія поверхового плану БТІ чи інших документів із указанням конкретних приміщень квартири;

    - оригінал документів компетентних органів (Акт організації, що здійснює обслуговування житлового фонду) з указанням дати події, що сталася й про яку заявлено, причини, а також переліку втраченого майна чи елементів внутрішнього оздоблення, якщо вони постраждали в результаті заявленого випадку


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі  пожежі /вибуху:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ про порушення/відмову в порушенні кримінальної справи;

    - акти правоохоронних органів;

    - висновки пожежно-технічної експертизи;

    - висновки аварійної служби газових мереж;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування з вказівкою ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі  пошкодження водою та / або іншою рідиною:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб;

    - перелік пошкоджених (знищених) елементів Застрахованого майна із зазначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання події та розмір заподіяної шкоди.


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі   протиправних дій третіх осіб (крадіжка, грабіж, хуліганство, підпал, вибух, інше) 

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ про порушення / відмову в порушенні кримінальної справи;

    - протокол допиту потерпілого;

    - перелік викрадених, пошкоджених та знищених об’єктів страхування із зазначенням ступеня їх пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в  разі стихійних лих 

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки територіальних підрозділів метеослужби;

    - акти, висновки державних комісій, компетентних органів, підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) елементів об’єктів страхування з визначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі падіння літальних апаратів:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки державних служб;

    - акти, висновки служб, що забезпечують безпеку польотів повітряних суден;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб та аварійно-рятувальних служб, підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування із зазначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

  • Програма "Моя улюблена дача"

    Якщо Ваш будинок застрахований за програмою «Моя улюблена дача», то при настанні страхового випадку необхідно сповістити про нього ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» у будь–який зручний для Вас спосіб протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

     - Умови страхування за програмою "Моя улюблена дача"

     - Заява про настання страхового випадку


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі  пожежі /вибуху:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ про порушення/відмову в порушенні кримінальної справи;

    - акти правоохоронних органів;

    - висновки пожежно-технічної експертизи;

    - висновки аварійної служби газових мереж;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування з вказівкою ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі  пошкодження водою та / або іншою рідиною:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб;

    - перелік пошкоджених (знищених) елементів Застрахованого майна із зазначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання події та розмір заподіяної шкоди.


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі   протиправних дій третіх осіб(крадіжка, грабіж, хуліганство, підпал, вибух, інше) 

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - документ про порушення / відмову в порушенні кримінальної справи;

    - протокол допиту потерпілого;

    - перелік викрадених, пошкоджених та знищених об’єктів страхування із зазначенням ступеня їх пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в  разі стихійних лих 

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки територіальних підрозділів метеослужби;

    - акти, висновки державних комісій, компетентних органів, підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) елементів об’єктів страхування з визначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди.


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі падіння літальних апаратів:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки державних служб;

    - акти, висновки служб, що забезпечують безпеку польотів повітряних суден;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб та аварійно-рятувальних служб, підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування із зазначенням ступеня пошкодження;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події та розмір заподіяної шкоди


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі механічних пошкоджень:

    - копія поліса  (договору страхування);

    - документ, що підтверджує право власності;

    - заява про настання страхової події  встановленого зразка;

    - акти, висновки державних служб, що забезпечують безпеку польотів повітряних суден;

    - акти, висновки аварійно-технічних служб;

    - акти, висновки аварійно-рятувальних служб;

    - акти, висновки підрозділів МНС України;

    - перелік пошкоджених (знищених) об’єктів страхування із зазначенням ступеня пошкодження;

    - довідка з органів ДАІ у разі наїзду транспортного засобу;

    - інші документи, що підтверджують факт настання страхової події і розмір заподіяної шкоди.

  • Програма "Зростай великим!"

     

    Якщо Ви застраховані за програмою «Зростай великим!», то при настанні страхового випадку необхідно сповістити про нього ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» у будь-який зручний спосіб, але не пізніше, ніж протягом 60 днів з моменту, Вам стало про нього  відомо.

    - Умови за програмою страхування "Зростай великим!"

    - Заява про настання страхового випадку 

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі інвалідності Застрахованої особи:

    - копія Договору страхування;

    - заява про настання страхової події встановленого зразка;

    - оригінал або копію висновку МСЕК про присвоєння Застрахованій особі вперше категорії «Дитина-інвалід»;

    - оригінал або копію документу, який підтверджує, що причиною інвалідності став Нещасний випадок, якщо це не відображено в медичній книжці і в якості причини інвалідності у висновку МСЕК зазначено «загальне захворювання», або застосоване інше формулювання причини інвалідності, яка не дозволяє належним чином встановити, що настання інвалідності стало прямим наслідком Нещасного випадку.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі тілесних ушкоджень в результаті нещасного випадку та / або хірургічних операцій Застрахованої особи, що стали прямим наслідком нещасного випадку:

    - копія Договору страхування;

    - заява про настання страхової події встановленого зразка;

    - виписаний епікриз / епікризи з медичних установ, в яких Застрахована особа отримувала медичну допомогу у зв’язку з Тілесними ушкодженнями, або в яких проводилася Хірургічна операція, з обов’язковим зазначенням дати Нещасного випадку, що послужив причиною настання Страхової події;

    - документ, що дозволяє належним чином встановити причину Тілесних ушкоджень або проведення Хірургічної операції і той факт, що настання Тілесних ушкоджень або необхідність проведення Хірургічної операції з’явилися прямим наслідком Нещасного випадку, що стався протягом Терміну страхування, встановленого по відношенню до Застрахованої особи, з обов’язковим зазначенням дати Нещасного випадку, що послужив причиною настання Страхової події.

  • Програма "Будь здоровий!" - експрес страхування

    Страхувальник/Вигодонабувач зобов’язаний повідомити Страховика про настання події, що має ознаки Страхового випадку, будь-яким доступним способом у розумний строк, але не пізніше, ніж протягом 3 (три) дні з моменту, коли Страхувальнику/Вигодонабувачу стало відомо про настання події, що має ознаки Страхового випадку

     

    Страхувальник/Вигодонабувач після повідомлення про настання події, що має ознаки Страхового випадку, зобов’язаний надати Страховику наступні документи:

    Список необхідних документів по програмі страхування "Будь здоровий!"

  • Програма "Не теряй!" Forward Bank

    Якщо Ваші речі застраховані за програмою «ЗАХИСТ ОСОБИСТИХ РЕЧЕЙ», то при настанні страхового випадку Ви маєте повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку, та надалі слідувати інструкціям страхової компанії.

     

    У разі, якщо Ваша річ не буде знайдена протягом 10 (десятьох) днів з моменту повідомлення про її втрату, для отримання страхової виплати відповідно до Договору страхування, підготуйте та надішліть нам необхідні документи поштою за цією адресою 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8..

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - Письмова заява Страхувальника на виплату страхового відшкодування;

    - Копія договору страхування;

    - Копію документу, який підтверджує факт сплати Страхового платежу за Договором;

    - Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку, та осіб винних в заподіянні збитку. Залежно від характеру події і обставин такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи чи організації, наприклад, довідки органів слідчих органів МВС, ДСНС та ін. Конкретний перелік документів по цьому пункту визначає Страховик на свій розсуд залежно від характеру події і обставин.

    - Документи, що підтверджують розмір понесених витрат пов’язаних з Втратою документів, ключів.

  • Страхування життя, здоров'я та працездатності позичальників кредитів

    При настанні страхової події необхідно повідомити страхову компанію будь-яким доступним способом в розумні терміни, але не пізніше, ніж протягом 30 (тридцяти) днів з моменту, коли стало відомо про настання страхової події.

    - Опитувальний аркуш

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі смерті застрахованої особи з причини нещасного випадку або хвороби: 

    - опитувальний лист для з'ясування обставин настання страхової події встановленого зразка та заява;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ідентифікаційного коду заявника;

    - копії документів, які необхідні для підтвердження факту настання страхового випадку, а саме:  1) Свідоцтво про смерть; 2) Довідка про причину смерті; 3) Виписку з амбулаторної картки за місцем проживання за останні 5 років із зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їх постановки, запропонованого і проведеного лікування, дат госпіталізацій і їх причин, встановлених груп інвалідності або направлення на МСЕ. 


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі присвоєння застрахованій особі вперше 1-й (першої) / 2-й (другої) групи інвалідності  в результаті нещасного випадку»: 

    - опитувальний лист для з'ясування обставин настання страхової події встановленого зразка та заява;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ідентифікаційного коду заявника;

    - копії документів, які необхідні для підтвердження факту настання страхового випадку, а саме: 1) висновок МСЕ про присвоєння Застрахованій особі 1-й (першої) або 2-й (другої) групи інвалідності; 2) документ, що підтверджує, що причиною інвалідності став нещасний випадок, якщо це не відображено в медичній книжці і в якості причини інвалідності у висновку МСЕ зазначено «загальне захворювання», або застосовано інше формулювання причини інвалідності, що не дозволяє належним чином встановити, що настання інвалідності стало прямим наслідком нещасного випадку; 3) виписку з амбулаторної картки за місцем проживання за останні 5 (п'ять) років з зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їх постановки, запропонованого і проведеного лікування, дат госпіталізацій і їх причин, встановлених груп інвалідності або направлення на МСЕ.



  • Страхування від недобровільної втрати роботи позичальників кредитів

    Якщо Ви застраховані за програмою страхування фінансових ризиків, пов'язаних з недобровільною втратою роботи позичальником за кредитним договором, то при настанні страхової події Вам необхідно повідомити в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

    - Опитувальний аркуш

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - заява про здійснення страхової виплати;

    - копія договору страхування;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ІПН;

    - копія трудової книжки, завірена нотаріусом або печаткою роботодавця за останнім місцем роботи (всі сторінки), що підтверджує дату і причину звільнення;

    - копія розірваного Трудового договору з усіма додатковими угодами, з останнього місця роботи (у разі, якщо Трудова угода не укладалася в письмовому вигляді, цей факт відзначається в заяві про здійснення страхової виплати);

    - оригінал довідки про доходи не менш ніж за 3 (три) останні місяці перед розірванням Трудового договору, не включаючи місяць розірвання;

    - оригінал довідки, виданої органом Державної служби зайнятості, який підтверджує відсутність Зайнятості Страхувальника за період часу, вказаний в заяві про здійснення Страхової виплати.

  • Страхування життя, здоров'я та працездатності власників банківських карт

    При настанні страхової події необхідно повідомити страхову компанію будь-яким доступним способом в розумні терміни, але не пізніше, ніж протягом 30 (тридцяти) днів з моменту, коли стало відомо про настання страхової події.

    - Опитувальний аркуш 

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі смерті застрахованої особи з причини нещасного випадку або хвороби: 

    - опитувальний лист для з'ясування обставин настання страхової події встановленого зразка та заява;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ідентифікаційного коду заявника;

    - копії документів, які необхідні для підтвердження факту настання страхового випадку, а саме:  1) Свідоцтво про смерть; 2) Довідка про причину смерті; 3) Виписку з амбулаторної картки за місцем проживання за останні 5 років із зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їх постановки, запропонованого і проведеного лікування, дат госпіталізацій і їх причин, встановлених груп інвалідності або направлення на МСЕ. 

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію в разі присвоєння застрахованій особі вперше 1-й  / 2-й  групи інвалідності  в результаті нещасного випадку: 

    - опитувальний лист для з'ясування обставин настання страхової події встановленого зразка та заява;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ідентифікаційного коду заявника;

    - копії документів, які необхідні для підтвердження факту настання страхового випадку, а саме: 1) висновок МСЕ про присвоєння Застрахованій особі 1-й (першої) або 2-й (другої) групи інвалідності; 2) документ, що підтверджує, що причиною інвалідності став нещасний випадок, якщо це не відображено в медичній книжці і в якості причини інвалідності у висновку МСЕ зазначено «загальне захворювання», або застосовано інше формулювання причини інвалідності, що не дозволяє належним чином встановити, що настання інвалідності стало прямим наслідком нещасного випадку; 3) виписку з амбулаторної картки за місцем проживання за останні 5 (п'ять) років з зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їх постановки, запропонованого і проведеного лікування, дат госпіталізацій і їх причин, встановлених груп інвалідності або направлення на МСЕ.

     

  • Страхування від недобровільної втрати роботи власників банківських карт

    Якщо Ви застраховані за програмою страхування фінансових ризиків, пов'язаних з недобровільною втратою роботи позичальником за кредитним договором, то при настанні страхової події Вам необхідно повідомити в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

    - Заява про настання страхового випадку

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - заява про здійснення страхової виплати;

    - копія договору страхування;

    - копія паспорта (всі сторінки) та ІПН;

    - копія трудової книжки, завірена нотаріусом або печаткою роботодавця за останнім місцем роботи (всі сторінки), що підтверджує дату і причину звільнення;

    - копія розірваного Трудового договору з усіма додатковими угодами, з останнього місця роботи (у разі, якщо Трудова угода не укладалася в письмовому вигляді, цей факт відзначається в заяві про здійснення страхової виплати);

    - оригінал довідки про доходи не менш ніж за 3 (три) останні місяці перед розірванням Трудового договору, не включаючи місяць розірвання;

    - оригінал довідки, виданої органом Державної служби зайнятості, який підтверджує відсутність Зайнятості Страхувальника за період часу, вказаний в заяві про здійснення Страхової виплати.

  • Страхування від нещасних випадків власників банківських платіжних карток

    Якщо Ви застраховані за програмою «Страхування від нещасних випадків  », то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким доступним способом  якомога швидше, коли про нього стало відомо.

    - Заява про настання страхового випадку 

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок у разі присвоєння Застрахованої особи вперше 1-ї  або 2-ї  групи інвалідності:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копію Договору страхування;

    - довідка МСЕ про встановлення Страхувальнику 1-й (першої) або 2-ї (другої) групи інвалідності вперше, або разом з довідкою МСЕ про встановлення інвалідності 1-ї (першої) або 2-ї (другої) групи повторно - довідку (довідки) МСЕ про встановлення Страхувальнику 3-й (третьої) групи інвалідності за весь період аж до встановлення інвалідності 1-ї (першої) або 2-ї (другої) групи повторно (згідно з визначенням Постійної втрати працездатності);

    - документ уповноваженого органу, що встановлює причину інвалідності (встановлює, що причиною інвалідності з'явився Нещасний випадок), зокрема, якщо в якості причини інвалідності у висновку МСЕ зазначено «загальне захворювання», або застосована інше формулювання причини інвалідності, що не дозволяє належним чином встановити причину інвалідності та / або той факт, що наступ інвалідності стало прямим наслідком Нещасного випадку (наприклад, наступні документи: зворотний талон або направлення на МСЕ або виписка з амбулаторної карти і т.д.);

    - документ, що підтверджує встановлення Страхувальнику 1-й (першої) або 2-ї (другої) групи інвалідності вперше, в тому числі такими документами можуть бути: довідка (довідки) МСЕ, акт (акти) МСЕ, напрямок (напрямки) на МСЕ, виписка з амбулаторної карти поліклініки, де Застрахована особа перебувала на обліку за місцем проживання

    - виписку з амбулаторної карти Страхувальника за місцем його (її) проживання за останні 5 років із зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їхньої постановки, запропонованого й проведеного лікування, дат госпіталізацій і їхніх причин, встановлених груп інвалідності (із зазначенням їх дат та причин ) або направлення на МСЕ (із зазначенням їх дат та причин);

    - рентгенограми (при переломах будь-якої локалізації);

    - інші документи.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок у випадку тілесних ушкоджень Застрахованої особи / хірургічної операції, що була проведена Застрахованій особі / госпіталізація Застрахованої особи в результаті нещасного випадку (необхідне підкреслити):

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - виписаний епікриз / епікризи з медичних установ, в яких Страхувальник отримував медичну допомогу у зв'язку з тілесними ушкодженнями, або проходила Хірургічна операція або Госпіталізація, з обов'язковим зазначенням дати Нещасного випадку, що послужив причиною настання Страхової події. У разі Госпіталізації виписаний епікриз із стаціонару повинен встановлювати точні дати початку і закінчення та кількість днів стаціонарного лікування;

    - документ, що дозволяє належним чином встановити причину тілесних ушкоджень або проведення Хірургічної операції і той факт, що наступ тілесних ушкоджень або необхідність проведення Хірургічної операції з'явилися прямим наслідком Нещасного випадку, що стався протягом Терміну страхування, встановленого у відношенні до Страхувальника, з обов'язковим зазначенням дати Нещасного випадку , що послужив причиною настання Страхової події;

    - виписку з амбулаторної карти Страхувальника за місцем його (її) проживання за останні 5 років із зазначенням загального фізичного стану, поставлених діагнозів і дат їхньої постановки, запропонованого й проведеного лікування, дат госпіталізацій і їхніх причин, встановлених груп інвалідності (із зазначенням їх дат та причин ) або направлення на МСЕ (із зазначенням їх дат та причин) або направлення на МСЕК (із зазначенням їх дат та причин);

    - рентгенограми (при переломах будь-якої локалізації);

    - інші документи.     

  • Захист від шахрайства для власників банківських карт

    Якщо Ви застраховані за програмою «Захист від шахрайства», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким доступним способом протягом 3 робочих днів з моменту, коли про нього стало відомо.

    - Заява про настання страхового випадку


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок: 

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як стало відомо про страховий випадок;

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / Завірена копія Документа про визнання потерпілим / Завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / Завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

    - виданий Банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Застрахованої Карти, із зазначенням дати і часу блокування;

    - копії виписок по Застрахованому банківському рахунку;

    - виданий банком або іншою кредитною організацією документ із зазначенням дати, суми знятих коштів у готівковій формі з використанням Застрахованої Карти і часу зняття;

    - інше.

  • Страхування особистих речей для власників банківських карт

    Якщо Ви застраховані за програмою «Страхування особистих речей», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «​​СК «Довіра та Гарантія» будь-яким доступним способом протягом 3 робочих днів з моменту, коли про нього стало відомо.

    - Заява про настання страхового випадку 


    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок за ризиком  «Відновлення документів»:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як йому стало відомо про Страхову подію;

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / Завірена копія Документа про визнання потерпілим / Завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / Завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

    - виданий банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Картки із зазначенням дати і часу блокування;

    - копії відновлених Офіційних документів, втрата яких є Страховою подією;

    - чеки, квитанції та інші документи, які прямо підтверджують витрати на відновлення Офіційних документів;

    - інші документи.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок за ризиком  «Відновлення ключів»:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як йому стало відомо про Страхову подію;

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / Завірена копія Документа про визнання потерпілим / Завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / Завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

    - виданий банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Картки із зазначенням дати і часу блокування;

    - чеки, квитанції та інші документи,  які прямо підтверджують витрати на виготовлення дублікатів ключів, заміну замків, оплату послуг фахівців з виготовлення дублікатів ключів і заміні замків;

    - інші документи.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок за ризиком  «Захист покупок»:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як йому стало відомо про Страхову подію (у разі розкрадання Застрахованих товарів);

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / завірена копія Документа про визнання потерпілим / завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи (у випадку розкрадання Застрахованих товарів); відповідні копії документів мають бути завірені уповноваженим органом, що видав відповідний документ;

    - підтвердження оплати Застрахованих товарів з використанням Картки (наприклад, сліп, авторизаційний чек, касовий чек), де повинна бути вказана вартість кожного Застрахованого товару і дата покупки;

    - чек, квитанція або товарний чек, в якому зазначено точне найменування кожного Застрахованого товару;

    - чек, квитанція або товарний чек, що підтверджують придбання нових товарів, аналогічних Застрахованим товарам;

    - документи, що підтверджують вартість проведеного ремонту або офіційний висновок продавця або виробника Застрахованих товарів щодо сутності пошкодження, яке засвідчує неможливість відновлення і ремонту Застрахованих товарів (у разі їх пошкодження);

    - інші документи.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страховий випадок за ризиком  «Заміна мобільного телефону»:

    - заява про настання страхового випадку;

    - копія паспорту;

    - копія ІНН;

    - копія Договору страхування;

    - письмове підтвердження прийняття на розгляд відповідної заяви Страхувальника при його зверненні до уповноважених органів після того, як йому стало відомо про Страхову подію (у разі викрадення мобільного телефону);

    - завірена копія Документа про порушення кримінальної справи / завірена копія Документа про визнання потерпілим / завірена копія Документа про відмову в порушенні кримінальної справи / завірена копія Документа про адміністративне правопорушення (або аналогічний документ з відповідного уповноваженого органу іноземної держави з наданням перекладу документа, завіреного апостилем). Засвідчення зазначених копій документів здійснюється уповноваженим органом, який видав відповідний документ;

    - виданий банком документ з підтвердженням того, що Страхувальник звернувся з проханням про блокування Картки із зазначенням дати і часу блокування;

    - чеки і квитанції, що підтверджують витрати на придбання нового мобільного телефону;

    - інші документи.

  • Програма "Не теряй!" Universal Bank

    Якщо Ваші речі застраховані за програмою «Не Теряй!», то при настанні страхового випадку Ви маєте повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку, та надалі слідувати інструкціям страхової компанії.

     

    У разі, якщо Ваша річ не буде знайдена протягом 10 (десятьох) днів з моменту повідомлення про її втрату, для отримання страхової виплати відповідно до Договору страхування, підготуйте та надішліть нам необхідні документи поштою за цією адресою 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - Письмова заява Страхувальника на виплату страхового відшкодування;

    - Оригінал договору страхування;

    - Копію документу, який підтверджує факт сплати Страхового платежу за Договором;

    - Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку, та осіб винних в заподіянні збитку. Залежно від характеру події і обставин такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи чи організації, наприклад, довідки органів слідчих органів МВС, ДСНС та ін. Конкретний перелік документів по цьому пункту визначає Страховик на свій розсуд залежно від характеру події і обставин.

    - Документи, що підтверджують розмір понесених витрат пов’язаних з Втратою документів, ключів.

     

    Заява про настання події, що має ознаки Страхового випадку

  • Програма "Мобільний захист" / "Технозахист" Brain

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Мобільний захист» або Технозахист», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. Після цього, надішліть нам документи поштою за цією адресою, або передайте їх разом з пошкодженим пристроєм в Brain Service.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію: 

    - Копію паспорту;
    - Копію ідентифікаційного коду;
    - Копію Договору страхування;
    - Копію чеку про оплату за Договір страхування; Копію Товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;
    - Копію гарантійного талону на Застраховане майно;
    - Копію документів, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів пожежної охорони, метеорологічної служби, слідчих органів МВС, МНС, тощо.
    - Копію Висновку авторизованого сервісного центру, що рекомендований виробником Застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно. Висновок має містити опис пошкодження Застрахованого майна, та ймовірну причинунастання пошкодження Застрахованого майна.

     

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain

  • Програма "Миттєва гарантія" Brain

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Миттєва гарантія», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. Після цього, надішліть нам документи поштою за цією адресою 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8, або передайте їх разом з пошкодженою технікою в магазин мережі Брейн де ви придбали застраховане майно.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - Письмову Заяву про настання події, що має ознаки Страхового випадку. До складу Заяви про настання події, що має ознаки Страхового випадку, Страхувальника повинен входити перелік знищеного, пошкодженого майна, складений Страхувальником, Вигодонабувачем;

    -  Копія Договору страхування;

    -  Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів пожежної охорони, метеорологічної служби, слідчих органів МВС, ДСНС України тощо;

    - Копію товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;

    - Копію гарантійного талону на Застраховане майно;

    - Копія документа, що ідентифікує Страхувальника (паспорт, ідентифікаційний код);

    - Заключення чи АКТ сервісного центру мережі магазинів Брейн.

     

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain

  • Програма "Захист електротранспорту" Brain

    Якщо Ваша транспортний засіб застрахований за програмою «Захист електротранспорту», то при:

    А) настанні страхового випадку за ризиком «Протиправні дії третіх осіб» Вам необхідно негайно повідомити про настання події, що сталася в результаті протиправних дій третіх осіб - до правоохоронних органів та забезпечити доступ представників відповідних служб, на місце настання подій для складання акта за фактом настання відповідної події, що має ознаки Страхового випадку.

    Б) настанні страхового випадку за ризиком «Механічні пошкодження» - звернутися до сервсіного центру Brain Service, для отримання акту з визначенням пошкоджень, та вартості ремонту.

    Після чого, Ви маєте повідомити про випадок в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. При страховому випадку за ризиком «Протиправні дії третіх осіб», підготовлені документи надішліть нам поштою за цією адресою 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8, або у випадку механічного пошкодження, передайте їх разом з пошкодженою технікою в магазин мережі Брейн де ви придбали застраховане майно.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - Письмову Заяву про настання Страхової події. До складу Заяви про настання Страхової події Страхувальника повинен входити перелік втраченого, знищеного або пошкодженого Застрахованого майна, складений Страхувальником;

    - Копію договору страхування;

    - Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів МВС України тощо;

    - Копію товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;

    - Копію гарантійного талону на Застраховане майно, що дозволяє визначити дату виробництва Застрахованого майна;

    - Копію документа, що посвідчує особу одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

    - Копію довідки, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

    - У випадку протиправних дій третіх осіб – копію повідомлення про початок кримінального провадження у відповідності до статей 111 та 112 Кримінального процесуального кодексу України або витяг з кримінального провадження. В даному документі повинен бути зазначений серійний номер викраденого Застрахованого майна. У випадку, якщо ці дані будуть відсутні у вищезазначених документах, додатково Страхувальник надає Страховику копію протоколу опитування або довідку від слідчого, у якій зазначено ці дані;

    - У випадку механічного пошкодження – оригінал висновку авторизованого сервісного центру, що рекомендований виробником Застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно або сервісного центру мережі магазинів Брейн. Висновок має містити опис пошкодження Застрахованого майна, та ймовірну причину настання пошкодження Застрахованого майна;

    - Копію рахунку за проведення робіт щодо усунення виявленого пошкодження Застрахованого майна, або акт сервісного центру, про визнання Застрахованого майна непридатним для відновлення (у випадку повного знищення).

     

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain

  • Програма "Додаткова гарантія" Brain

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Додаткова гарантія», то при настанні страхового випадку Ви маєте повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. Підготовлені документи надішліть нам поштою за цією адресою 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8, або передайте їх разом з пошкодженою технікою в магазин мережі Брейн де ви придбали застраховане майно.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - Письмова Заява про настання Страхової події. До складу Заяви про настання Страхової події Страхувальника повинен входити перелік знищеного, пошкодженого майна, складений Страхувальником, Вигодонабувачем;

    - Копія договору страхування;

    - Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів пожежної охорони, метеорологічної служби, слідчих органів МВС, ДСНС України тощо,

    - Копію товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;

    - Копію гарантійного талону на Застраховане майно;

    - Копію документа, що посвідчує особу одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

    - Висновок авторизованого сервісного центру мережі магазинів Брейн або сервісного центру  що рекомендований виробником застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно. Висновок має містити опис пошкодження Застрахованого майна, та ймовірну причину настання пошкодження Застрахованого майна;

    - Рахунок за проведення робіт щодо усунення виявленого пошкодження Застрахованого майна, або сервісного центру мережі магазинів Брейн чи авторизованого сервісного центру, що рекомендований виробником Застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно, про визнання Застрахованого майна непридатним для відновлення (у випадку повного знищення Застрахованого майна) щодо страхового випадку.

     

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Brain

  • Програма "Захист особистих речей" Brain

    Якщо Ваші речі застраховані за програмою «ЗАХИСТ ОСОБИСТИХ РЕЧЕЙ», то при настанні страхового випадку Ви маєте повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку, та надалі слідувати інструкціям страхової компанії.

     

    У разі, якщо Ваша річ не буде знайдена протягом 10 (десяти) днів з моменту повідомлення про її втрату, для отримання страхової виплати відповідно до Договору страхування, підготуйте та надішліть нам необхідні документи поштою за цією адресою: 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - Копія паспорту або іншого документа, що посвідчує особу одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

    - Копія ідентифікаційного коду;

    - Копія Договору страхування;

    - Копія чеку про оплату за Договір страхування;

    - Копія Товарного, касового чеку, договору купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт понесення Страхувальником збитків (витрати на відновлення втрачених речей);

    - Копія документів, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки слідчих органів.

  • Програма "Мобільний захист" / "Технозахист" Кібернетики

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Технозахист» або «Мобільний захист» в мережі магазинів Кібернетики, то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку, після чого надіслати нам поштою чи курьерскою службою необхідні документи перелік яких знаходиться нижче:

     

    - Перелік документів для отримання страхового відшкодування. Партнерська програма Кібернетики

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Кібернетики


    У разі будь-яких труднощів, ми завжди раді допомогти так проконсультувати Вас по заповненню заяви та підготовці документів.

  • Програма "SafeWay" Кібернетики

    Якщо Ваша транспортний засіб застрахований за програмою «SafeWay», то при настанні страхового випадку Вам необхідно негайно повідомити про настання події, що сталася в результаті протиправних дій третіх осіб - до правоохоронних органів та забезпечити доступ представників відповідних служб, на місце настання подій для складання акту за фактом настання відповідної події, що має ознаки Страхового випадку.

    Після чого, Ви маєте повідомити про випадок в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку. Підготовлені документи надішліть нам поштою за цією адресою: 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - Письмову Заяву про настання Страхової події. До складу Заяви про настання Страхової події Страхувальника повинен входити перелік втраченого Застрахованого майна, складений Страхувальником;

    - Копію Договору страхування;

    - Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів МВС України тощо;

    - Копію товарного, касового чеку, договіру купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;

    - Копію гарантійного талону на Застраховане майно, що дозволяє визначити дату виробництва Застрахованого майна;

    - Копію документа, що посвідчує особу одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

    - Копію довідки, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

    - Копію повідомлення про початок кримінального провадження у відповідності до статей 111 та 112 Кримінального процесуального кодексу України або витяг з кримінального провадження. В даному документі повинен бути зазначений серійний номер викраденого Застрахованого майна. У випадку, якщо ці дані будуть відсутні у вищезазначених документах, додатково Страхувальник надає Страховику копію протоколу опитування або довідку від слідчого, у якій зазначено ці дані;

     

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма Кібернетики

  • Програма "Захист особистих речей" Кібернетики, МайФон

    Якщо Ваші речі застраховані за програмою «ЗАХИСТ ОСОБИСТИХ РЕЧЕЙ», то при настанні страхового випадку Ви маєте повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку, та надалі слідувати інструкціям страхової компанії.

     

    У разі, якщо Ваша річ не буде знайдена протягом 10 (десяти) днів з моменту повідомлення про її втрату, для отримання страхової виплати відповідно до Договору страхування, підготуйте та надішліть нам необхідні документи поштою за цією адресою: 04071, м. Київ, вул. Житньоторзька 8.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію:

    - Письмову заяву на виплату страхового відшкодування;

    - Оригінал договору страхування;

    - Документ, що підтверджує факт придбання "Захисту особистих речей";

    - Документ, що підтверджує факт настання і причини страхового випадку.

    - Документ, що підтверджує розмір понесенних витрат, пов'язанних з втратою документів, ключів.

     

    Залежно від характеру події і обставин, перелік документів може змінюватися. Конкретний перелік ви можете отримати зателефонувавши до СК "Довіра та Гарантія" за телефоном 0 800 300 992;


    Заява про настання події, що має ознаки страхового випадку

  • Програма "Миттєва заміна" МайФон

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Миттєвий заміна» в мережі магазинів "МайФон", то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку, після чого підготувати необхідні документи список яких подається нижче, та звернутися з ними до магазину мережі "МайФон" де був придбаний товар для отримання страхового відшкодування.

     

    - Перелік документів для отримання страхового відшкодування. Партнерська програма МайФон

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма МайФон

     

    У разі будь-яких труднощів, ми завжди раді допомогти так проконсультувати Вас по заповненню заяви та підготовці документів.

  • Програма "Миттєвий захист" ТЕХНІКС

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Миттєвий захист» в мережі магазинів "ТЕХНІКС", то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку, після чого підготувати необхідні документи список яких подається нижче, та звернутися з ними до магазину мережі "ТЕХНІКС" де був придбаний товар для отримання страхового відшкодування.

     

    - Перелік документів для отримання страхового відшкодування. Партнерська програма ТЕХНІКС

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма ТЕХНІКС


    У разі будь-яких труднощів, ми завжди раді допомогти так проконсультувати Вас по заповненню заяви та підготовці документів.

  • Програма "Мобільний захист" ТехноSale

    Якщо Ваша техніка застрахована за програмою «Мобільний захист», то при настанні страхового випадку необхідно повідомити про нього в ПрАТ «СК «Довіра та Гарантія» будь-яким зручним для Вас способом протягом 3 (трьох) днів з моменту настання випадку.

     

    Документи, які необхідно надати, заявляючи про страхову подію: 

    - заява про настання страхового випадку встановленого зразка;

    - копія паспорту або іншого документа, що посвідчує особу одержувача Страхового відшкодування (Страхувальника);

    копія ідентифікаційного коду;

    - копія Договору страхування;

    - копія чеку про оплату за Договір страхування; Копія Товарного, касового чеку, договіру купівлі продажу, іншого документу, що підтверджує факт придбання Застрахованого майна;

    - копія гарантійного талону на Застраховане майно;

    - копія документів, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку та визначають осіб винних в заподіянні збитку, якщо такі є. Залежно від характеру події і її обставин, такими документами можуть бути документи відповідної компетентної установи, організації, наприклад, довідки органів пожежної охорони, метеорологічної  служби, слідчих органів МВС, МНС, тощо;

    - копія Висновку авторизованого сервісного центру, що рекомендований виробником Застрахованого майна та вказаний у супроводжувальних документах на придбане Застраховане майно. Висновок має містити опис пошкодження Застрахованого майна, та ймовірну причину настання пошкодження Застрахованого майна.

     

    - Заява про настання страхового випадку. Партнерська програма ТехноSale