Онлайн-заявка на полісЗаповніть анкету і наш фахівець Вам передзвонить
Зворотній зв'язок
Є питання? Заповніть форму

Технікс

При оформленні кредиту в торгівельній установі через ПАТ «Банк Форвард», позичальнику надається можливість застрахувати власні здоров’я та життя.

Обираючи програму страхування життя, здоров’я та працездатності позичальника, Ви проявляєте піклування про своїх рідних і близьких. У випадку непередбачуваних обставин, що не дозволяють сплачувати кредит, страхова компанія зробить це за Вас.

  • Миттєвий захист "ТЕХНІКС"

    ПрАТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ДОВІРА ТА ГАРАНТІЯ» разом з мережею магазинів «ТЕХНІКС» пропонує Клієнтам «ТЕХНІКС» програму страхування «Миттєвий захист», що створена спеціально для захисту їх улюблених гаджетів: мобільних телефонів, смартфонів, планшетів, та смарт-годинників.

    Особливості програми

    Переваги програми страхування «Миттєвий  захист»:

    - швидко – відшкодування виплачується протягом 1 робочого дня

    - вигідно – Клієнт отримує виплату у розмірі 60% від вартості пристрою незалежно від терміну його експлуатації та амортизації

    - просто – для отримання виплати, Клієнт звертається до магазину «ТЕХНІКС», маючи при собі тільки документи на гаджет, паспорт, ІПН, та непрацючий пристрій

     

    Програма страхування «Миттєвий захист», покриває такі ризики:

    - механічні пошкодження пристрою

    - гарантійні випадки

    - пошкодження водою чи іншою рідиною

    - пошкодження електричним струмом

     

    У разі настання страхового випадку Клієнту відшкодовується 60% від початкової вартості пошкодженого гаджету у вигляді компенсації на придбання нового товару в магазині «ТЕХНІКС»

     

    Алгоритм дій для отримання відшкодування:

    1. Клієнт звертається до магазину «ТЕХНІКС» де була здійснена покупка гаджету, що вийшов з ладу

    2. При зверненні у Клієнта мають бути при собі:

    - несправний гаджет або його залишки
    - комплектуючі до пристрою (зарядний пристрій, навушники, тощо) у разі їх наявності
    - оригінал гарантійного талону
    - оригінал чеку про покупку товару
    - оригінал договору страхування
    - копія паспорта громадянина України
    - копія ІПН (ідентифікаційний номер)

    3. Представник магазину «ТЕХНІКС» оформлює разом з Клієнтом звернення та направляє його на розгляд до страхової компанії

    4. Страхова компанія протягом 1 робочого дня розглядає отримане звернення та приймає рішення щодо виплати, після чого проводить виплату компенсації на придбання нового товару в магазині «ТЕХНІКС» 

     

    Програма страхування діє протягом 12 місяців з дня слідуючого за днем її оформлення/сплати.

    Більш детально з програмою страхування «Миттєвий захист» можливо ознайомитись тут:

    Частина 2 договору страхування